Kebab Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Minns ni när man var 14 och en cool ringsignal var det bästa som fanns? Jag har trillat tillbaka i det där igen. Min ringsignal: (Börjar spela på det stycke som jag har klippt ut) SMS-signal: mobilasektionenSMS.mp3 Även denna har jag klippt själv, tar för givet att Jamba snart lägger vantarna på den och tar all credd. Alarmsignal: Jävligt mysig att vakna till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 hade jag som ringsignal på min förra Nokia när den fungerade. Sedan gick den sönder och jag fick använda en gammal lame-ass Nokia med svartvit skärm och utan stöd för eget alls. Har en ny telefon, men inte pallat välja ut något nytt än. Hm, kanske använder Get My Nails Did igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Ringsignal: SMS-signal: http://www.youtube.com/watch?v=w5qEOSnBsSg brist på annat kul. Alarm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Alla mina signaler är vanliga standardgrejer, förutom min väckarklocka. Jag vill vakna upp med ett ryck. Gärna lite rädd. Den här låten för mig, beskriver hur obehagliga ryssarna är. De är så otroligt många, de är farliga, de struntar i ifall de dör eller lever. Och det spelar ingen roll vad som än händer, för du. kan. inte. stoppa. ryssen. Och de vet om det! http://www.youtube.com/watch?v=_0OkQpYYCDs 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Ringsignalen är för stunden "Whoomp There It" med "Tag Team". 47 sekunder in i den här videon startar den. Sms-signalen är någon mysig stardardsignal. Alarmsignalen är en sjukt mysig låt (Praan med Garry Schyman). Vaknar mycket bättre nu för tiden. För någon månad sedan hade jag Trololo och var arg varje morgon jag skulle gå upp till ljudet av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Ringsignal SMS-signal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Codecsignalen från Metal Gear Solid. Vibration för sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) Kör alltid på ljudlöst med vibration. Tycker inte om att göra väsen av mig. Edit: Ah, alarmsignal! Kör med någon standard från Sony Ericsson vid namn Pop Piano. Redigerad 3 november, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Jag har 4th Chamber av GZA som ringsignal. Men bara slutet av citatet i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) Jag använder The Imperial March som ringsignal. Redigerad 3 november, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 JNE_Ai5Q7ew Hata Hata Hata Hata http://www.flicksnshows.com/images/smilies/Angry/rant.gif 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Hata Hata Hata Hata http://www.flicksnshows.com/images/smilies/Angry/rant.gif Usch, ja. Har den som alarmsignal och hatar den mer och mer för varje morgon jag tvingas höra den. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 Ringsignal = Sodom - Agent Orange Väckarklocka = Lynyrd Skynyrd - Freebird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Hata Hata Hata Hata http://www.flicksnshows.com/images/smilies/Angry/rant.gif Usch, ja. Har den som alarmsignal och hatar den mer och mer för varje morgon jag tvingas höra den. Hahaha, precis samma här! Det värsta är att min kompis har den som ringsignal, blir helt galen när det ringer. Edit: T: Jag har nån Red Hot Chillipeppers-låt, det var första bästa jag hittade på Cydia och jag har inte orkat ändra sen dess. Redigerad 4 november, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Ringsignal: Sms & alarm: Orginal för jag vet ej hur jag byter till egna =( (har en Wildfire, så om någon vet skulle det va snällt om ni säger nått) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Alla mina signaler är vanliga standardgrejer, förutom min väckarklocka. Jag vill vakna upp med ett ryck. Gärna lite rädd. Den här låten för mig, beskriver hur obehagliga ryssarna är. De är så otroligt många, de är farliga, de struntar i ifall de dör eller lever. Och det spelar ingen roll vad som än händer, för du. kan. inte. stoppa. ryssen. Och de vet om det! _0OkQpYYCDs Detta hedrar dig. Den Slaviska Kvinnans Avsked är den mäktigaste marschen som finns, det är marsch-marschen. Min ringsignal är ouvertyren till stjärnornaskrigtemat. SMS-signalen ljuder "Captain, incoming message!" - Spock, Star Trek och jag vaknar upp till uppmuntran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Glömde alarmsignal. Det är Around the World med Red Hot Chili Peppers, av musiken jag har i mobilen (lade senaste in i mobilen i sjuan) så är det den som jag vaknar till av. Doo...DooDooDooDOo DOODODODODODODODOOOOODODODODO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Den gode, den onde och den fule som ringsignal. SMS, Mail är iPhone default. Alarmsignal Marimba, sådär äckligt jobbig så att man bara vill upp och slå sönder luren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Ringsignal: SMS-signal har jag ingen eftersom jag kör med ljudlöst. Redigerad 4 november, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts